Article: arboles sencillos
Results 1 to 8 of 8

Thread: Article: arboles sencillos

The article is pretty good but, unfortunately, the english translation is not perfect. However, pictures are more than enough to understand the whole..
    (especially for me: italian language is very similar to spanish :P)

Great tutorial overall !

Lorenzo

hola man, te pregunto, a que te refieres con pasta de relieve?

Quote Originally Posted by Crudelus View Post
    The article is pretty good but, unfortunately, the english translation is not perfect. However, pictures are more than enough to understand the whole..
    (especially for me: italian language is very similar to spanish :P)

Great tutorial overall !

Lorenzo

Hi lorenzo
    I'm sorry butbarely spoke English soI hadto translate the tutorial with a programa.me glad you found outeven for the photos.

Quote Originally Posted by Alejandro Hinestrosa View Post
    hola man, te pregunto, a que te refieres con pasta de relieve?

Buenas Alejandro .Pues es una pasta de textura similar a la pasta de dientes evidentemente después se queda dura. últimamente estoy usando pasta restauradora de marca bonapint y también va bastante bien
    Last edited by topo_22; 01-12-2012 at 11:27 AM.

Fantastico tutorial. La pasta de relieve es pasta DAS por ejemplo o es una masilla?

Quote Originally Posted by Sr.Jostars View Post
    Fantastico tutorial. La pasta de relieve es pasta DAS por ejemplo o es una masilla?
    no es pasta das ni masilla de modelar aunque supongo que con cualquiera de las dos si eres mañoso podrias hacerlo dando una capa y tallando el tronco la ultima que use es de acrilex y es una emulsion de polimero acrilico ref 13425 pero vamos en otras ocasiones he usado otras pastas como pasta restaudadora de bonapint y supongo que habra mas productos que puedas usar de forma similar aunque yo solo he usado esos dos..

One thing I can add, the "cola blanca" he is talking about translates as white tail is obviously not right. What he is talking about is Cey's Cola Blanca which is a wood glue like pva.

Thank you for the tutorial Topo_22. Your trees look excellent.

Broke n English
    Guest

Wicked stuff, love the toilet brush stuff ^^ thanks for sharing