Page 82 of 82 FirstFirst ... 3272808182
Results 1,621 to 1,635 of 1635

Thread: Zoggin Git'z WIP Pit

  1. #1621

    Default

    Well the sculpture is just alright, but what will impress you guys most of all is I actually finished something. *pats self on back* I present to you Captain Pirate Shark Man!
    Name:  Cap.jpg
Views: 132
Size:  185.8 KB
    My WIP - http://www.coolminiornot.com/forums/...-Git-z-WIP-Pit
    "Screw paint by numbers, that garbage is for kids. Paint by BAM, now that's the way to go
    ." -Me-

  2. #1622

    Default

    nice one, well done on finishing. and thats a cool figure as well, nice job

  3. #1623

    Default

    Pirate shark man looks dang fantastic. Love his expression, very much 'I'm a shark, on land, and I'm pissed off and confused'
    error 404: signature not found

  4. #1624

    Default

    Thanks Coyote and Fox. Much appreciated Now I just gotta cast this guy so I can paint him.
    My WIP - http://www.coolminiornot.com/forums/...-Git-z-WIP-Pit
    "Screw paint by numbers, that garbage is for kids. Paint by BAM, now that's the way to go
    ." -Me-

  5. #1625

    Default

    If you saw things through more youde be a billionaire sellin thousands of casts of thousands of great sculpts. But that’s cool man do it your way 1 sculpt every time Haley’s comet passes by is cool too bud!!!! :/
    llllllloooooollllll this really is an impressive little piece. Everything’s marvelous even that wonderfully complex name. Mako man , sgt shark fin , jaws jury and executioner , great white hope - yeah those are stoopid names - nuttin like pirate shark man- must’ve take a year and a day brainstorming that bud.llllloooolllllool
    guys only I can fool with diggs this way cause I’m doing a bust for him!!! :/ lol and were tight like that!!!
    Last edited by BloodASmedium; 10-10-2017 at 03:54 PM.

  6. #1626

    Default

    LMAO! Every time Haleys comet passes. I lost my shit man. HAHAHAHA. Glad you like him bro, and yes, a lot of time and effort was put forth into his name. I mean Captain Pirate Shark Man. 4 names in one! WHO DOES THAT! This guy, thats who :P
    My WIP - http://www.coolminiornot.com/forums/...-Git-z-WIP-Pit
    "Screw paint by numbers, that garbage is for kids. Paint by BAM, now that's the way to go
    ." -Me-

  7. #1627

    Default

    lol. BAM you are the man. Haley's comet ROFL

    Digga, your shark man looks a helluva lot better than the Reaper one sitting on my work bench of shame.

  8. #1628

    Default

    lol I thought you guys would like that. Seriously great job on that lil guy. Quite possibly 1 of your best to date my dude.

  9. #1629
    Nuffin to do wiv Cassar! Torn blue sky's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Under your bed.
    Posts
    7,168
    Blog Entries
    3
    Rep Power
    19

    Default

    Noice! Just be sure to keep it away from strong winds because, yah'know...Sharknado.
    I have a cunning plan...So cunning you could pin a tail on it and call it a Weasel...

  10. #1630

    Default

    Lmao, you guys are killing me. Thank you all for your great comments. Really has motivated me to do more like this.

    Torn blue sky: welcome to my little corner
    My WIP - http://www.coolminiornot.com/forums/...-Git-z-WIP-Pit
    "Screw paint by numbers, that garbage is for kids. Paint by BAM, now that's the way to go
    ." -Me-

  11. #1631
    Nuffin to do wiv Cassar! Torn blue sky's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Under your bed.
    Posts
    7,168
    Blog Entries
    3
    Rep Power
    19

    Default

    Oh I welcomed myself in ages ago. You might have noticed a lingering smell...
    I have a cunning plan...So cunning you could pin a tail on it and call it a Weasel...

  12. #1632

    Default

    Lol, I probably welcomed you as well, but I am to retarded to remember things.
    My WIP - http://www.coolminiornot.com/forums/...-Git-z-WIP-Pit
    "Screw paint by numbers, that garbage is for kids. Paint by BAM, now that's the way to go
    ." -Me-

  13. #1633

    Default

    Hurray! Captain Pirate Shark Man to the sea!
    It is a great sculpt, love it, GREAT work!!!
    Feel free to come by my WIP or have a look into my Gallery
    Voted on 5377 out of 235568 minis, and also left 847 comments on Cmon Gallery.


  14. #1634

    Default

    Thanks Maen. I tried casting him twice and so far both bad casts.
    My WIP - http://www.coolminiornot.com/forums/...-Git-z-WIP-Pit
    "Screw paint by numbers, that garbage is for kids. Paint by BAM, now that's the way to go
    ." -Me-

  15. #1635
    Nuffin to do wiv Cassar! Torn blue sky's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Under your bed.
    Posts
    7,168
    Blog Entries
    3
    Rep Power
    19

    Default

    Git gud nub! In all seriousness id like a shot at painting this dude so if you get it down i'll pay my way. It's grown on me. There's a quirky brilliance to it.
    I have a cunning plan...So cunning you could pin a tail on it and call it a Weasel...

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Privacy Policy  |   Terms and Conditions  |   Contact Us  |   The Legion


Copyright © 2001-2016 CMON Inc.

-->