Inquisiteur

Just another mini

Posted: 28 Oct 2002

Favourite
8.1 /10 (264 Votes) 8.8k Views

Leave a comment!

12 comments

Ollanius Vale
C'est magnifique. Bravo!
20 Jan 2016 • Vote: 10
FW Remy
Suis d'accord avec Allan Y faut plus de figs beaucoup plus de figs!!!!( et aps que des orks) je veux avoir mal aux yeuxxxxxxx!!!! Mort aux peintres!!!!!!!!
22 May 2004
madmandk
My goodness! Its Baron Harkonnen turned Inquisitor! :) Great looking mini with very nice details - really like the work on the face and the reds - gruesome!
2 May 2004
Show more comments

More by Bruno

Back To Top