boromir lotr

hy... This is my first contest fig made for the german GD in 2005...I wasn't choose. But happilly I was preselected whit my boromir in the french GD in 2006. Hope you enjoy lincolnsix

Posted: 30 Jul 2006

Favourite
7.5 /10 (59 Votes) 1.2k Views

Leave a comment!

1 comment

CBA
jolie pièce, tu t'es appliqué. Dommage que le cor ne sois pas au niveau du reste. Néenmoins jolie performance sur une gamme pas facile du tout à travailler :-)
1 Aug 2006 • Vote: 9

More by lincolnsix

Back To Top