hy...
This is my first contest fig made for the german GD in 2005...I wasn't choose.
But happilly I was preselected whit my boromir in the french GD in 2006.
Hope you enjoy
lincolnsix
jolie pièce, tu t'es appliqué. Dommage que le cor ne sois pas au niveau du reste. Néenmoins jolie performance sur une gamme pas facile du tout à travailler :-)