Troll

Hi all! This is my last mini...and my first diorama!! :) I painted the troll quickly because I carried it at a local contest and I haven't so much time! comments are welcome, and I hope you like it!! sorry for my bad english!! ^_^ bye, rapaz ;) ON SALE! contact me if you're interested!

Posted: 3 Oct 2007

Favourite
8.7 /10 (72 Votes) 2.7k Views

Leave a comment!

21 comments

Tzardauker
great work! great Rapaz!
13 Mar 2010
Amarantine
Bellissimo diorama, uno dei pezzi che mi sono piaciuti maggiormante al GD per fantasia pittura e varietà di dettagli!
16 Oct 2009
Tzardauker
Bellissimo Diorama "giocabile" :-)
2 Sep 2009
Show more comments

More by rapaz

Back To Top