Das ist der Hq-Trupp meiner Imperialen Armee "das 14. königlichen Rozzaria." --- This is the Hq-Squad of my Imperial Guard "the 14. royal Rozzaria" SORRY MY ENGLISH IS VERY BAD
Posted: 10 Aug 2008
Leave a comment!
1 comment
Report