Beelphegor, the master calling

a bigger photo, i hope you like it..

Posted: 24 Mar 2009

Favourite
8.7 /10 (59 Votes) 1.4k Views

Leave a comment!

5 comments

Thorgar
tentativo posto N 6 :) bello bello bello, mi piace l atmosfera, i colori e in generale la composizione del modello
17 Apr 2009
genuine
Superb painting, base is fantastic - fits the model so well, only the quality of the photo could be better I guess. Cheers!
26 Mar 2009
Stefanino
Molto gustosooo come pezzo ottima scelta e poi dipinto molto bene direi...spero di vederlo di persona un giorno :D Complimenti un 10 non te lo toglie nessuno ;) Ciao
25 Mar 2009 • Vote: 10
Show more comments

More by bri

Back To Top