le Boucher de Ka'arin

Premier essai en NMM. Sculpture par Anakron. Commentaires bienvenus. First try in NMM. Sculpt par Anakron. Comments welcome Thanks

Posted: 29 Aug 2009

Favourite
7.5 /10 (40 Votes) 1.5k Views

Leave a comment!

2 comments

HonourGuard
I like the mini, dont know why it just has a 7.4 the cloak looks cool, the nmm is great and the idea with the cape also looks well.
10 Sep 2009
ANAKRON
Héhé, très chouette ! En plus pour un premier essai en NMM on peux dire que l'essai est transformé, continu comme ça ;-)
1 Sep 2009 • Vote: 10

More by Thantor

Back To Top