ISC

Voila la dernière factions d'eden peinte par mes soins : l'ISC.... This is a EDEN new...Sculpted and painted ... All comments are welcome !!

Posted: 30 Nov 2009

Favourite
8.9 /10 (67 Votes) 2.2k Views

Leave a comment!

4 comments

Banshee
como has mejorado mojito!
13 Dec 2009
Dimas
The foto is small, but I think painting is close to perfect. The central figure is very cool. What manufacturer it is?
13 Dec 2009
Darklapinou
Ouille que ça a l'air sympa ça ! J'espère que tu les ramène à Bruxelles en Février hein hein ?
6 Dec 2009
Show more comments

More by Mohand

Back To Top