Une autre figurine

Frodon dans les marécages (si vous voulez des photos : j.weerts@wanadoo.fr)... Dsl, la photo n'est pas très bonne.... a+a lex

Posted: 24 Jun 2003

Favourite
5.3 /10 (100 Votes) 2.3k Views

Leave a comment!

2 comments

Daft
If you could get a better photo, this would get a much better score. A top view would be great. No flash on the camera.
3 Jun 2005 • Vote: 8
guhra
The dead marches huh? Nice one.
10 Oct 2003

More by gandalf95

Back To Top