This is my Word Bearer Lord of Chaos Azoth'Ulshaar aka "The Ripper"... Why ? See the pic with his back ^^ Voici mon Seigneur du Chaos Word Bearer Azoth'Ulshaar surnommé "Le Dépeceur"... Pourquoi ? Cherchez la photo avec sa cape ^^
Posted: 2 Jul 2013
Be the first to comment!
More by Morikun
Report