Armurier Nain / Dwarf armorer
Rackham Dwarves are very fun to paint. they have big head, so it is easy to make something interesting with the eyes and face. I 've here my first fake emboss and rip on the anvil. I'm also rather pleased with the "bald headed" experimental effect! :D Les Nains de Rackham sont vraiment sympa a peindre,ils ont une si grosse tete que c'est facile de faire quelque chose de sympa avec leurs yeux et l'expression de leurs visages. J'ai fait ici mes premiers trompes l'oeuil sur le dessus de l'enclume. Je suis aussi plutot satisfait de l'effet experimental "boule de billard". :D
Posted: 11 Jun 2004
10 comments
Show more comments