Principe elfico

Hi: My last mini. All comments are welcome.

Posted: 14 Jun 2004

Favourite
8.5 /10 (123 Votes) 4.9k Views

Leave a comment!

8 comments

whiterabbit
GONGRATULATIONS !!! It's very beautiful !
16 Mar 2006 • Vote: 10
Luthor Huss
Me encanta...espectacular. Todo lo que sueles pintar es de sobresaliente.
27 Mar 2005
Seiya
la espada es una pasada, preciosa..el resto..la base es enooorme y hay demasiados colores.. buena mini
24 Sep 2004 • Vote: 3
Show more comments

More by bortesnor

Back To Top