Reinhold gobber speculator

Voici une photo de mon Gobber warmachine pour le monde du jeu 2004. Il a recu le prix du jury. J'y ai passé un peu plus de 10 heures juste avant le concours, misant plus sur l'ambiance de la piece que sur la technique. Les commentaires sont les bienvenues. Painted for the "monde du jeu 2004". comment are welcome

Posted: 28 Dec 2004

Favourite
8 /10 (120 Votes) 3.2k Views

Leave a comment!

2 comments

Ebonbuddha
He is like a fantays Mike Hammer. Nice.
20 Feb 2005 • Vote: 10
r2j1
This has always been one of my favorite models, and this is now my favorite version of it. You took the charactor of this mini to a whole new level. I just love it. Bravo!
31 Dec 2004 • Vote: 9

More by raphaelT

Back To Top