Gargouille d'Achéron

Just another mini

Posted: 1 Jul 2005

Favourite
9 /10 (104 Votes) 3.3k Views

Leave a comment!

9 comments

darkrealm miniatures
wow! this is one of my figures. Great work. I will have to keep an eye out for more of your stuff.
31 Jul 2005 • Vote: 10
CUKIER
Amazing painting! great justice to this lovely sculpt
7 Jul 2005
fix
De loin la plus belle gargouille que j'ai vu, la colonne est sublime. Allez, pour être constructif je dirai juste que les ombres de la bête sont un peu trop marquées. J'adore aussi les effets bleus, vraiment un super boulot!
6 Jul 2005
Show more comments

More by marga

Back To Top