hello all
First of all congratulations to you for chern ann success that has this website, so happy birthday and long life to this site .....( more than 8000 artist, professional or amateur, that's fantastic! !)
good! talking about the new site trying to say something constructive, positive things:
- Best video of the gallery (old and new notes)
- Top ten best visual artists and
- The info about the artist: it's great!
- The number of pictures that can be welcome and be possibilities to expand is very positive (although I think this feature is rarely used)
Now the negative things:
- General color of the site, it does not enhance the photos (I know it is very hard to give the taste of the artists), but the black and blue were fine ....^^
- I find new entries are not sufficiently highlighted on the homepage, the search function a little further? many new artists are worth to be seen, and that's a shame not to put them further.
it is critical that I can do on this new site, forgive me in advance for my English, I hope that my opinion is more or less an impact ...
ps: look the other way, it's still grace this site, I know all the brand and model as well as other artists throughout the world .... and why thank you very much ^ ^
franck cordially avalon
bonjour a tous
tout d' abord bravo a vous chern ann pour le succés qu' a ce site internet, donc bon anniversaire et longue vie a ce site.....( plus de 8000 artist, professionel ou amateur, ça c'est fantastique!!!)
bon! parlons du nouveaux site en essayant de dire des choses constructives, les choses positives:
- meilleur visuel de la gallerie ( anciennes et nouvelles notes)
- meilleur visuel du top ten et des ses artistes
- les infos a propos de l' artiste: ça c'est très bien!!!
- le nombre de photos pouvant etre acceuillie ainsi que la possibilitée d' agrandir est tres positif ( meme si je pense que cette fonction est trés peu utilisé)
maintenant les choses négatives:
- la couleur général du site, ça ne met pas du tout en valeur les photos (je sais qu'il est tres dur d' accorder le gout des artistes), mais le noir et le bleu etaient trés bien....^^
- je trouve que les nouvelles entrées ne sont pas assez mises en valeur sur la page d' accueil, la fonction recherche un peu plus poussée? beaucoup de nouveaux artistes valent le coup d' être vu, et c'est bien dommage de ne pas les mettre plus en avant.
ce sont les critiques que je peux faire sur ce nouveaux site, pardonne moi d' avance pour mon anglais, j' espère que mon avis aura plus ou moins un impact...
ps: mine de rien, c'est quand même grâce a ce site, que je connais autant de marque de figurine et ainsi que d' autres artistes a travers le monde .... et pour ça merci à vous^^
cordialement franck avalon