Surströmming Dalahästar och snus?

nox

New member
Okidoki Chrome ska testa det med :)

@puug: jag vet inte om det finns någon speciell regel för hur man målar, alla gör på sitt sätt. Mitt tips är att kolla runt på det här forumet och på artiklarna på cmon, det finns hur mkt info och hjälp som helst här.

puug

New member
tackar nox det e la där man bor mer eller mindre, men som många säger så e det svårt att berätta hur man gör i txt, det e ju alltid lättare att se det live .lol.

Crayfish

New member
Jag ska bara komma och säga hej allihopa ! Jag har efter lång väntan och enorm spänning flyttat till Stockholm, just nu bor jag hos min farmor, men jag söker efter lägenhet. Kommer säkert få någon lägenhet i framtiden (yeahright...) Så ifall det är någon som bor i Stockholm och vet var Shit goes down är det bara att PMa mig. Jag har varit så inaktiv för jag har varit tvungen att vara spänd och sånt. Sen spelade/spelar jag wow också, drar ner på tiden. Men det finns egentligen inga ursäkter! Men jag måste få tillbaka inspirationen, och det hoppas jag stockholm kan ge, med alla dess färgaffärer och dylikt!

Vi ses!

SkelettetS

New member
snyggt alias mr...Ost? :D

crayfish, undrade precis vart du tagit vägen! wow är verkiligen någonting man ska hålla sig ifrån goddamnit!
fan vad alla ska bo i stockholm då. flytta gbg istället vettja! ;)

Crayfish

New member
snyggt alias mr...Ost? :D

crayfish, undrade precis vart du tagit vägen! wow är verkiligen någonting man ska hålla sig ifrån goddamnit!
fan vad alla ska bo i stockholm då. flytta gbg istället vettja! ;)

Asch, stockholm är fint, mycket folk är väl det enda som är lite drygt. Är van med att det kanske är 1000 pers, men nu istället så är det fan tusen pers på en gata !

jag ska börja måla igen, har bara ingen superplats hos farmor att sätta upp grejjerna, sen är hon lite neatfreak av sig (vilket man inte kan förvänta sig av en figurfantast!) + att jag är en sopa på att ta bilder. Något som du Mr.Skelettet har blivit duktig på, din jävel :freaked-out:

Angående wow, det är trevligt, men tiden försvinner så hårt när man lirar!

nox

New member
Hallåjj allesammans :D Välkommen till Stockholm Crayfish! Du kommer snart vänja dig vid allt folk och inse att stan faktiskt är rätt jäkla liten :p
(psst skelettets, gbg = Sveriges fula baksida ;P)

Ser fram emot nya pics från alla^^

nox

New member
This would be a lot easier to follow with photos :)

I have to ask.....

what, exactly, is " Mantackar! " ?

Sounds....dirty.......

HAHA OH YEAH! you like it when I talk dirty to you ;) Mantackar, det var goda köttbullar! Hur många får det lov att vara? ;P

No but seriously we swedes are very polite and un dirty in this thread, all we basiclly say is "Greetings to you my good sir, what a lovely morning we´re blessed with today." and such things. :p Also we like to discuss squirrels.

SkelettetS

New member
nox; jag skulle nog mer säga att göteborg är sverges fula framsida ;) östersjön känns ju rätt billig faktiskt!

Mantackar! :D

nox

New member
haha jo östersjön är lite som ett havens Lidl, billig och fylld med skit ;P men den hjälper iaf till att hålla finnarna på avstånd. :D Men rent statistiskt sett är sthlm ändå 3,42 gånger bättre än gbg. :DMantackar! grrr ;]

Crayfish

New member
Hmm, jag vet inte, farligt farligt i stockholm... Men rätt nice, förutom att jag inte har någon lägenhet fortfarande och knappt internet. Har hittat en snubbe som sa att dragon's lair i stockholm skulle vara schysst, men känns som att folk spelar där mer än måla, vilket intresserar mig. Så ifall någon har ett ställe där ett litet målar hörn med personer som alltid sitter där och härjar så skulle jag vara intresserad, eller, ifall någon har en grupp där likasinnade samlas och målar byxorna av sig så är jag också intresserad!

Crayfish

New member
Det är väl i Malmö? Hade det varit i Stockholm hade jag kunnat, men har inga pengar till att ralla runt landet... Hade önskat dock. Tror jag sparar pengar för att dra till GD, GenCon eller dylikt nästa år.

SkelettetS

New member
yep malmö it is. synd att du inte har råd, hade vart kul att mötas upp. och c4 behöver verkligen mer figurmålare (99% stridsvagnar...typ).

kris6666

New member
Hade ju varit rätt nice... Men det borde faktiskt finnas mer tävlingar i sverige, även om det inte finns jättemycket målare i sverige. Vi har faktiskt duktiga målare, och det skulle vara jätteskoj att se vissa alster med egna ögon.

Back To Top