Surströmming Dalahästar och snus?

Kretcher

Active member
snyggt alias mr...Ost? :D

crayfish, undrade precis vart du tagit vägen! wow är verkiligen någonting man ska hålla sig ifrån goddamnit!
fan vad alla ska bo i stockholm då. flytta gbg istället vettja! ;)

tyvärr, Dilreium (pub) i gtb har slagit igen så nu ser jag tyvärr ingen anledning att bo där :) istället bor jag i Västerås en metropol som skinner starkare än Stockholm som är som en förort till Västerås.

SkelettetS

New member
nja Delirium är ju numera ölrepubliken (same place, i princip same shitt) och fortfarande ett eminent ställe att hänga på, så det tycker jag nog var ett dåligt argument faktiskt ;)

Västerås, njaaaa... vet inget om västerås iofs, finns där verkligen nått av värde?

Kretcher

Active member
Då får man väl åka till gothcon nästa år och samtidigt besöka ölrepubliken :) Västerås är en okej stad. Av verkligt värde kan jag rekommendera en resturang som heter Franks (dyrt dyrt men väldigt bra), annars lagom stor stad inte för liten inte för stor.

nox

New member
God jul!

God jul allesamman! :D

Hoppas ni får äta och dricka gott och spendera tid med nära och kära.
Sen kanske det blir lite ledig tid att måla också ^^

Tjoo gubbar och grabbar, jag tänkte vi kunde fortsätta diskussionen här om våran painting jam här. Så om jag förstått allt rätt så skulle wizard games i götet vara en bra mötes plats? känner någon personalen? är dom trevliga där? är det nära stationen? finns det något bra billigt/gratis ställe att slagga på?

Kretcher

Active member
Vet inget om det stället. men det vore trevligt att träffas och måla lite tillsamans. Vi får försöka och hitta ett datum som passar de flesta också.

Paandrik

New member
skit bra ställe, det ända man behöver tänka på där är att man ska ha med sig penslar, färgen bjuder de på. personalen är trevlig, två hållplatser(med spårvagn) ifrån sen är det att gå 5min... är lite dålig på ställen dock, då jag bor 30-50 min ifrån (beroende på vad man tar)

låter som en super bra plats, men då återstår bara datumet. Hur har folk det? är ni andra studerande eller är det heltid jobbande? själv är jag studerande så jag har rätt flexibelt schema.

Chrome

New member
Mitt schema kan beskrivas som ett härke, fördelen med det är dock att jag kan bestämma vilka dagar jag inte kan bli inringd på.

Kretcher

Active member
Som det ser ut just nu, så har jag inte möjlighet förräns under sommaren, men det hindrar ju inte att ni andra träffar varandra :) I vilket fall om det blir av måste vi vissa resultaten här hoppas jag. I väntan på att vi alla kan träffas så skulle vi kunna bestämma en figur som vi alla målar och jämför med varandra och ger tips på om ni känner för det. Någon som har ett förlsag på vad ni vill måla?

trist att det verkar som en omöjlig uppgift att skapa en träff, jag kommer att dra till lincon om det är nån som ska dit kan vi ju alltid ses

Kretcher

Active member
Jo, Lincom finns med på min lista men inte säker att jag kommer dit. Om jag får möjlighet så säger jag till här.

SkelettetS

New member
tror nog inte det är omöjligt med en träff, man får ta någon dag när de flesta av oss kan, att pricka in alla är nog en omöjlighet.
Kretcher, gillar iden med att måla liknande figur, ett exempel är att vi målare en gw ogre var eller annan typ av figur där regimentet inte behöver vara helt uniformt (för att vara partisk, jag gillar minis med muskler... ;) ) som man sedan kan sälja till välgörenhet eller nått i den stilen.

Back To Top